Små problem som rör till det rejält.

Yes, nu är man i Norsborg då!

Var meningen att vi skulle ha ett mini-lan här igår kväll/ inatt. Meen, de planerna gick sönder rejält pga sura gubbar. Hrm, nej men nästan; det "fanns inga" Internetkablar över, fast egentligen fanns det. Skiter i bättre förklaring, men så var det. Och sen gick lanet åt skogen. Eller till sängs med mig. Jag somnade.

Niclas skulle egentligen färga mitt hår idag eftersom jag har en mäkta snygg utväxt... Men han hade glömt bort att han skulle jobba, så nu sitter jag här själv. Funderar på att gå till frissan och göra det istället, men jag vet inte om jag vill lägga så mycket pengar på det. Snål som jag är...

Ikväll är klassåterträffen, och jag känner att jag inte har så stor koll på läget. Vad ska man äta, och ska man ta med alkohol? Nu fungerar ju inte min plan så bra längre... pga att Niclas inte är hemma. Men maten då? Om man tänkte grilla skulle man ta med sig en engångsgrill. Och då undrar jag; vad ska de som inte grillar äta? Pytt i panna? Haha. Nej men, de kanske beställer något... Jag har ingen aning om hur jag ska göra. Vilka problem man har va?

Nu ska jag åka iväg och äta lite.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback