Ångestfyllt pluggande.

Sitter här och har ångest. Är inte klar med de jävla uppsatserna än! Har lite kvar... Grejen är ju att jag tror att jag har gjort värsta överdrivna saken av folkmordsuppsatsen... För det första så har jag skrivit 10 sidor mer än man behöver. För det andra så tror jag att jag har tolkat uppgiften lite knas. Så det känns ju jättebra. Eller inte?...

Kul om jag får skit för att jag har gjort uppgiften fel, när jag har lagt ner så mycket tid och skrivit så  mycket... Då kommer jag att gå sönder. Dessutom lämnar jag ju in arbetena för sent = inte bra alls! Å ena sidan så har jag förlängt kurserna en termin till, så jag borde ha längre tid på mig, men å andra sidan så har jag inte diskuterat det med den här läraren.

Aja... Jag orkar inte bry mig alltför mycket ändå... Det enda är att det tar en så jävla mycket tid att skriva uppsatserna, och att jag verklgien måste anstränga mig för att förstå allt jag läser. Men samhällskunskap är den jobbigaste kursen av de jag går nu. Och om jag får IG i den, så är det väl inte hela världen det heller. Ett IG dör jag inte av...

Yes yes... Ska snart sätta igång och skriva mer, och försöka skriva klart i alla fall den ena. Det är inte mycket kvar alls nu. Men jag känner bara att jag måste skriva av mig lite här i bloggen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback