Om någon vill peppa mig, så varsågod. :-)

Nu har helgen gått och det är en ny vecka.

Uppsatserna är inte klara. Jag är hemma och skriver o skriver o skriver. Det är riktigt jävla tråkigt! Folkmords-uppsatsen är så jobbig så det finns inte! När jag läser i böckerna blir jag helt förvirrad. Det är för det första väldigt många sidor. Sen är faktan som jag är intresserad av invävd i lång seg text. Det är väldigt lite som är relevant för mitt arbete egentligen, så jag måste läsa igenom allt och anstränga mig ordentligt och leta och tänka efter hela tiden.

Den andra uppsatsen handlar om droger och deras påverkan på samhället. Det är kanske lite lättare att hitta fakta omkring. Dessutom har jag en asbra idé! Men det är en hemlis  ;-) haha

Jag skulle behöva sitta hemma hela veckan och skriva, för att hinna ordentligt. Så känns det just nu. Jag har ingen som helst lust att sitta och åka till Södertälje fram och tillbaka, och bara slösa tid. Jag kan ändå inte koncentrera mig på lektionerna pga att jag hela tiden tänker på uppsatserna. Och oroar mig och stressar... Jag vill bara få dem klara och skicka iväg dem.

Panik...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback