Puffen skrämde mig nästan till döds!

Hahaha! xD Det hela hände för någon dag sen när jag låg i sängen och tittade på Naruto på min laptop. Helt plötsligt såg jag i ögonvrån hur min garderobsdörr öppnas och stängs igen... Jag vände på huvudet för att se ordentligt, men ingenting mer hände så jag trodde bara att jag hade inbillat mig.

Några sekunder senare hände det igen! Och det fortsatte när jag vände huvudet för att se... Jag trodde inte mina ögon och blev skiträdd!  Dörren rörde sig fram och tillbaka flera gånger... Jag tänkte att jag måste filma det, för ingen skulle tro mig annars, så jag slet åt mig mobilen och försökte starta kameran. Då ser jag Puffens huvud sticka fram från garderoben! Snacka om att jag skrattade! xD

Jag ville fortfarande ha det på film... Men när jag startade kameran så gjorde han inte något mer. Efter en stund ropade jag hans namn, och då puttade han lite på dörren igen, och stack ut huvudet. Sen släppte jag utt honom därifrån.

Jag undrar hur fan han kom in dit och hur länge han var där! xD Hahaha



Ja herregud! xD

Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAHAHAH ÅH SÅ CUTE!!

2009-01-08 @ 00:45:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback