Twilight.

Jag får inte glömma att rekommendera den här filmen!


Det är nu min favoritfilm, och jag bara älskar den!
Jag vill se den om & om & om igen!

Såg nyss också att det kommer fler delar, vilket gör mig överlycklig!!! YEAY! :D :D :D


Jag har svårt att tänka mig att någon ska ogilla den här filmen... Men om någon gör det skulle det vara jävligt intressant att veta varför. Eller, ah. Jag kan inte riktigt förklara varför jag gillar den heller... Den är oförklarligt perfekt på något sätt. <3<3<3


Kommentarer
Postat av: fia

hej kusin :)

har inte hunnit prata med dig något sen jag fick kontakt med dig, men nu såg jag att du hade en blogg och blev nyfiken!



twilight är jättebra! har du inte läst böckerna och är en sån person som kan tänka sig att läsa - gör det!! de är så otroligt bra.. miljoner gånger bättre än filmen.. läste böckerna innan, och blev besviken på filmen faktiskt, så bra är de :P fast filmen är ändå väldigt bra förstås, bara inte lika i jämförelse! :)

2009-01-03 @ 23:46:54
Postat av: Nat.

Aaah! Nu ser jag ju att det är min kusin! Fattade det inte när jag läste den förra kommentaren, eftersom att jag inte var inloggad då. =)



Jo, jag såg filmen först och blev intresserad av böckerna sen. Den första boken läste jag ut på några dagar, och älskade den! Man blev faktiskt lite besviken på filmen där, men jag kan ändå inte låta bli att gilla filmen! :) Nu håller jag på och läser den andra boken. Älskar verkligen den där historien! Min favorit :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback