Zack och Puffen har inlett en pakt.

Jag får ångest när jag inte skriver här på ett tag. Är det konstigt?

Idag har jag varit lite duktig. Var ute och gick en rättt lång promenad med Zack, så nu ligger han här bredvid mig och sover. Sen har jag fixat en massa småsaker som måste göras. Och kom nyss på att jag måste slå in Niclas paket! Han fyller ju år imorgon. ;D Sen ska jag försöka fixa en sak, om jag hinner idag. Hemlis ;-)

Zack och Puffen har varit lite taskiga mot mig idag.  ;o Det började i morse med att Puffen välte ut ett vattenglas över min dator och min Bamboo! Snacka om att jag flög upp ur sängen! ;o Sedan tackade Zack mig för promenaden genom att springa och hoppa upp i min säng och gegga ner mina nytvättade lakan... Och när jag väl fått ner honom därifrån så går han och lägger sig i min väska. Som tur är så var locket nerfällt så han lyckades inte skita ner mina kläder...! ;o

Men det är lugnt, inget gick sönder  ._.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback