Vem orkar lyssna på lilla mig?..

Mm, kan inte sova... Hatar det. Mår skit. Det snurrar bara i mitt huvud. Jag mår illa. Gav upp med sovförsökandet för en stund sen, och satte mig för att läsa igenom min blogg lite. Fastnade vid allt det där tjafset i min klass. Jäklar. Jag blir fortfarande upprörd när jag läser det. Men det fixade sig ju till slut. Vilket var underbart skönt.

Kom dock att tänka på min mösspåtagnng osv. Det var ju rätt många som kom fram till mig och frågade om jag var "släggan" / "äggkastaren" (en annan historia). Sen när jag bekräftade att det var jag så fick man ju höra en massa konstiga saker. En av de löjligaste orden jag hörde var "Din Mamma". Haha! Jag bara skrattade, och frågade varför hon sa så. Men hon upprepade igen, och sket i att svara. Det var riktigt patetiskt! Det spelade ingen roll vad jag sa, hon bara upprepade de orden och gick därifrån med sin tjejkompis. Jag kände inte ens igen jävlarna. Haha.

Kände bara för att dela med mig lite. För jag tycker det är skrattretande.

Det måste ju ha berott på det som skrevs i min blogg. Och det visar ju bara hur mogna vissa människor är. Jag menar, det är ju inte direkt sådär en mogen person skulle agera. Haha. Jaa, vad ska man säga? Säkert var det något rykte som gick.

Fastnade också vid allt tjafs om mitt ex... Fyfan vilket helvete det var. Usch. Det var det värsta jag varit med om. Och jävlar vad det har satt spår i mig. I hate it so damn much! Alla jävla skitar till killar som jag har mött (ja, för endast en av dem har behandlat mig bra, och har varit en bra kille) har gjort mig till den jag är när det handlar om sex/förhållanden. Men jag jobbar på det som faan. Jag vill inte vara som jag är. Och jag har faktiskt mått/varit bättre än nånsin, från och till, under den sista tiden. Och det är tack vare hur jag blivit behandlad. Men så fort det händer något, eller "det där lilla extra" försvinner, så sjunker jag igen... Jag behöver så extremt mycket just nu.

Den här natten har jag fastnat totalt i gammal skit. Fan vad det har snurrat i mitt huvud. Fortfarande. Jävla helvete. Jag vill också sova sådär djupt. Vara borta från verkligheten. För den trycker alldeles för mycket på mig just nu. Mina kontrollbehov är i full fart, och det tar kål på mig att jag inte förstår hur världen fungerar.


Jag önskar att jag inte var ensam vaken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback