<3

Idag mår jag bättre.

Tack för att folk bryr sig. <3
Även om saker blev lite fel igår... Jag hoppas att det fixar sig.

Idag har jag studiedag. Så sitter här hemma nu, Niclas pappa och hans lillebror Vincent är här. Vi ska åka över till dem senare, och ta med tvätten. Låna deras tvättmaskin och umgås, och sedan hem igen. Kanske städa lite till innnan vi lägger oss. Sovrummet är i alla fall finare nu. Och fräschare. Det är skönt.

I helgen är det bestämt att vi ska upp till Östhammar och träffa Fia! <3 Det ska bli riktigt skoj! Den tjejen är bra, riktigt bra. Och vi ska röja gärnet! Haha.

Okey okey, nu är jag lite positiv. Hoppas det stannar här uppe ett tag. Det brukar ju rinna ur mig utan att jag kontrollerar det.

See ya laterz!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback