Sen vill jag säga...

att, jaaa. Jag har inte skrivit på länge. Väldigt länge. Men jag pluggar, pluggar, pluggar. Det är nästan det enda jag gör, och när jag inte gör det så spenderar jag min tid med att försöka ha kul. Och då blir det inte av att jag skriver.

Nu har jag ändrat mig också, så nu ska jag gå ett år i skolan i stället för en termin. Det blir mycket skönare enligt mig. Nu har jag tre prov att göra innan höstlovet, och sedan blir det lite chill igen. Första provet är nu på fredag; Biologi. Sen har jag Kemi-prov nästa onsdag. Och troligtvis ska jag hinna med ett Fysik-prov också.

Vad har hänt den här senaste tiden då? Jo det har hänt en massa, men det är lite svårt att komma ihåg allt just nu. Så jag kommer uppdatera lite då och då. Bilder kommer också. För jag ska försöka vara lite mer aktiv än jag varit den senaste månaden. I promise. :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback