Skolan går framåt.

Biologiprovet i fredags gick rätt bra. Det kändes så i alla fall. Jag kunde svara på alla frågor förutom en. Och det var bara en 1-poängsfråga. :-P

På onsdag har jag kemi-prov, så imorgon ska jag träffa Gustav en kort stund och få lite hjälp. Egentigen är det inte ens någon lektion för eleverna har idrottsdag. Så han är jävligt sjysst som erbjuder sig ändå! :-)

Jag känner mig inte helt säker på allt inför provet, och jag har försökt plugga hela dagen... Men det har inte gått så jättebra. Jag har liksom fastnat i mitt tankemönster, eller hur man nu ska formulera det. Jag vet inte riktigt hur jag ska plugga. Om jag ska skriva ner allt i ett word-dokument, eller om jag ska göra uppgifterna i boken. Egentligen är det väl bara att göra båda, men mitt huvud har varit lite huller om buller idag. Förhoppningsvis blir det bra i alla fall. :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback