Helgen.

Yoho!

Jag har inte suttit vid datorn på hela helgen, så det har varit dåligt med uppdateringar.

Torsdagen, och födelsedagen, blev mysig. Slutade med att jag fick en massa pengar, vilket jag absolut inte tackar nej till! I fredags hade jag möte i skolan klockan 11, så jag och Niclas åkte med mamma på morgonen när hon skulle till jobbet.. Snacka om att jag var trött den dagen! Men mötet gick brabra.

Fredagkvällen spenderade vi hemma hos Niclas mamma. Jag blev kär i ett garnnystan, så nu har jag börjat sticka en halsduk... Lördagen hängde vi med Pajen och Malin och shoppade lite. Jag hittade (för första gången nånsin!) ett par assnygga stövlar som jag kunde ha! Så de var jag ju bara tvungen att köpa... Sedan hittade jag en grymt söt kappa, som jag inte heller kunde stå emot... Jag köper ju aldrig sådant. Till och med mamma sa att jag skulle köpa dem.

Så nu är jag skitsnygg ;-)

Igår kväll var vi ett gäng och åt asiatisk och mongolisk buffé, för att fira mig lite. Så jag blev bjuden, och satt där och njöt och svullade. Haha. Jag skulle kunna leva på den där maten! Men jag skulle ju verkligen se ut som en friterad fläskfilé då också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback