This weekend.

Helgen var mysig, men rätt händelserik. I fredags åkte jag först till skolan och träffade Gustav. Han hjälpte mig en massa och gick igenom saker som jag inte förstod. Det var riktigt skönt att få mer koll på allt. Sen åkte jag hem till Niclas och vi tog det nog mest lugnt. Eller juste, vi drog och gjorde några ärenden innan vi åkte till honom. Jag startade bl.a. ett sparkonto. ;-) Så vi får se hur det går!

På kvällen gick vi ner till Bocken för att ta några öl och sitta och snacka med folk, bland annat Pajen, Malin, Suzanne och Robban. Runt tolv fick Pajen ett inte så roligt samtal från sin mor om Pompe; så Pajen, Malin, Niclas och jag drog ner till dem där mitt i natten. Men allt ordnade sig och slutade med lite bus som nu ligger på Youtube. ;-P

På lördagen sov vi ganska länge, och tog det mest lugnt där på dagen. På kvällen skulle det vara karaoke som Niclas skulle leda tillsammans med Sofie. Men hon var sjuk, så han försökte lösa det på bästa möjliga sätt (Helene och Göran var på 40-års fest, och alltså inte där). Han frågade mig om jag kunde tänka mig att hjälpa honom... Jag blev fett nervös men sa att jag kunde göra mitt bästa. Fast så blev det ju inte. Allt strulade ihop sig pga tjafs mot oss, så det slutade med att både jag och Niclas struntade i att sköta karaoken, och Helene och Göran fick komma och ta över. Det blev väl lyckat för gästerna ändå men jag tyckte inte att Helene och Göran skulle bli tvugna att åka ifrån festen.

Varken jag eller Niclas ville gå på karaoken först, men sen gick vi dit i alla fall en liten stund. När den slutade följde vi med några till Botvid och drack vidare där, för att sen ta en oerhört mysig promenad tillsammans hem. Där satt vi och snackade om saker vi aldrig gjort förr, medan vi kokade pasta. Det var en riktigt underbart mysig natt med Niclas. <3

Jag älskar honom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback