Day 1 of the soupdays.

Klockan ringde kl.06.00 i morse här i Norsborg och jag ville inte gå upp... Somnade kanske runt halv två - två, eftersom att jag, Niclas och Pontus var hos Nicke och Ante och tittade på film igårkväll. Iron Man - lite skum film, men ändå jävligt rolig på något sätt. Hursomhelst så var jag självklart väldigt trött imorse när Niclas och Pontus retades med mig när jag halvsov. När jag sen väl gick upp så gick de och la sig. Var jag avis eller?

Jag packade ner en smoothie som färdkost och åkte sen till Märsta för att ha körlektion. Det gick skitbra, precis som igår. Det behövs bara lite mer pengar så att jag kan boka in halkan och resten. Sen jäklar! ;) Jag träffade Johanna J från lågstadiet också på körskolan! Det var riktigt otippat, har ju inte varit med varandra sen vi gick i 4an, haha. Men det är alltid skoj att träffa på gamla vänner sådär. =)

Nu är jag tillbaka i Norsborg och vem ligger och sover fortfarande? Jo Pontus, den jäveln. Själv känner jag mig som en slokande blomma. Värmen + trötthet = not good. Jag vet inte vad jag ska hitta på riktigt. Känner ändå för att gå ut. Men då är frågan, vart?

What to do, what to do?

Sitter och dricker av min utsööökt goooa måltidsersättande soppa. Yummi! Haha, inte riktigt men den går ner utan problem i alla fall! =) Bye bye, my extra kilos!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback