Ett steg på vägen.

Jag har gått ner drygt 2 kilo de senaste 4 dagarna. Men då har jag fuskat ganska mycket i lördags. Vi var hemma hos Nicke och firade hans födelsedag. Sen blev det supa. Och så åt man en liten tårtbit och någon godisbit också. Igår fuskade jag lite igen, dagen-efter-hungrig. Åt 2 mackor, och sen lite soppa med potatis och köttbitar i, och sen 2 pannbiffar med lite sallad. Haha, nu är det vecka igen så nu ska jag försöka köra stenhårt. Men det beror på om vi har råd att köpa såna där jävla soppor, för jag hittade inte de jag hade hos Niclas när jag skulle åka därifrån. -.-

Japp, jag är i Märsta nu, kom hit igårkväll. Mamma kom till Sollentuna så att jag fick övningsköra hem. Var så jävla trött... Niclas har ju börjat snarka som faaan! Det är nästan omöjligt att somna. Så igårkväll gick jag och la mig kl.22.30 och sov till kl.11.50 idag... Haha, det är mer än 13 timmar!!!! Herregud, så här länge har jag inte sovit på månader... Men det behövde jag, mår bättre nu än de senaste dagarna då jag gått omkring som en zombie. Haha.

Idag blir det nu först att dricka en smoothie, och klä på sig lite. Sen ska jag sortera kläder. Jag har sagt många gånger den senaste tiden att jag ska sortera kläderna, men det har liksom en tendens att aldrig bli riktigt klart. ;) Men nu är jag här själv, så det enda som kan distrahera mig är datorn, en bok, eller tankar och funderingar. :P


Kommentarer
Postat av: Kusin Fia

grattissss!! 2kg är mycket på så kort tid om man tänker efter :) det är bara att fortsätta och köra på stenhårt, jag vet att du klarar det :D jag ska börja käka nyttigare iaf, känns som att jag äter mycket saker med socker i ofta.. önskar jag hade råd med nån slags diet, som den du kör eller nån slags pulverdiet som jag testade förut :S då känns det lättare att bara ge sig fan på att hålla sig till den :/

2009-08-24 @ 21:40:49
Postat av: Kusin Fia

grattissss!! 2kg är mycket på så kort tid om man tänker efter :) det är bara att fortsätta och köra på stenhårt, jag vet att du klarar det :D jag ska börja käka nyttigare iaf, känns som att jag äter mycket saker med socker i ofta.. önskar jag hade råd med nån slags diet, som den du kör eller nån slags pulverdiet som jag testade förut :S då känns det lättare att bara ge sig fan på att hålla sig till den :/

2009-08-24 @ 21:41:50
Postat av: Kusin Fia

oj förlåt.. blev visst dubbelt hahahah :D

2009-08-24 @ 21:42:29
Postat av: Nat.

haha tack! det känns bra, ger en lite motivation att fortsätta. och imorse när jag vägde mig så såg jag att det inte alls var 2 kg, utan 3 kg :D ännu bättre! :D nyttigt är det bra att äta, men du behöver ju inte direkt gå ner i vikt? :O


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback