Har lite svårt att sova...

Nu har jag äntligen kommit igång med min rensning i mitt rum, och det blir lite om-möblering på köpet. Jag har hållt på sen jag vaknade, som förvisso var rätt sent... Först gick jag upp vid 9-tiden, men sen råkade jag somna om till nästan ett! Jag var lite smått arg på mig sjäålv då, men inget kunde göras åt saken. Sen har jag flyttat möbler, dammsugit, slängt saker, sorterat och funderat en massa. På kvällen kom Johanna över en stund också. Det blev lite prat och vi sa att imorgon får vi faktiskt ta och gå ut och promenera! Så nu får vi se om vi håller det. Jag skulle behöva komma igång med motion ordentligt. Funderar på att börja äta jävligt lite också. Godis och sånt struntar jag redan i, men jag vet inte om det har så stor effekt på min vikt. Fick ett ångestanfall ikväll också... såg bilder från 2 år sen på mig själv. Herregud. Vilken skillnad! Och jag som tyckte att jag var tjock! Hahaha, det är ju ett skämt med jämfört hur jag är nu. 30 kg tyngre. Japp, jag skämtar inte. Uscha! Måste fan få bort skiten.

I måndags var jag på grönan med Tessan och hade det trevligt! Men självklart ska jag ha otur som vanligt... Lyckades ha sönder TRE klädesplagg! Först och främst min kjol, när jag skulle sätta mig i den där sittgrejen i Insane. För det första så var den så jävla högt upp, så jag fick hoppa. Sen sticker det ju upp en grej i de där stolarna, som man har mellan låren, och i den fastnade min kjol och sprack så jag visade heeela jävla röven. Som tur är så hade jag leggings och ett rätt långt linne på mig som jag kunde dra ner lite. En stund senare kändes det helt plötsligt konstigt vid bröstfronten, så jag tittade ner och såg att jag flaschade hela min jävla bh på vänstra sidan pga att axelbandet hade gått av på linnet! Inte nog med det... när jag kom hem så tänkte jag att jag skulle byta kläder, så jag satte på mig en skön klänning. Sen när jag skulle sätta mig i sängen så tror ni inte att det jävla axelbandet också går av!? Efter det tog jag på mig en ful T-shirt.

Annars har det inte hänt så mycket den senaste tiden... Vi har hjälpt Eric, Eija, Suz o Robban med deras flytt, och sen var vi och drack lite öl på Daniels balkong i fredags. Haha, det slutade i nakenbad och en skadad Jimmy. Han dök åt lite fel håll. Det ser nu ut som att han varit i slagsmål, vilket han kanske var - med bryggan och stenarna på botten?

Just det, idag ringde en läkare. Öron-, näsa- oh hals-läkaren. Vi bokade in en tid i september. Han ville kolla om det blivit någon förändring sen sist, eftersom undersökningarna tog stopp. Så vi får väl se. Snart ska jag väl ta fler blodprover också. Undrar om de där antikropparna tänker dyka upp igen snart? Det brukar ju komma i skov, som det kallas. Därför är det så svårt att diagnostisera dessa sjukdomar. Well well, we will see.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback