Kom och köp julgranar av mig!

Hallåhallå. Jag känner att jag måste skriva lite, för jag har mått dåligt i flera dagar nu pga att jag ej uppdaterat här. Men det är så att jag har inte orkat. Har mått dåligt och egentligen behövt skriva av mig, men jag har helt enkelt mått för dåligt för att orka. Och det hade nog varit svårt att få ut några vettiga rader ur allt kaos i mitt huvud. Vet inte om jag kommer lyckas så bra nu heller, men ju längre tid det går desto svårare kommer det bli och desto dåligare kommer jag att må. So... I'll try.

Medicineringen med cellgifter osv fortsätter. Jag mår inte så bra av det. Illamående från och till, och huvudvärk. Fyfan. Och jag får inte ta värktabletter heller. Så, bara att lida sig igenom det! Sen har jag ont i mina organ ibland också. Det är väldigt läskigt! Det liksom spänner och ömmar, och ibland hugger det till som en kniv, mest i njurarna och levern. Och jag får inte glömma att nämna hur det snurrar som en karusell i huvudet på mig också! Väldigt ofta.

Härom morgonen vaknade jag och blödde näsblod. Jag har aldrig blödit näsblod förut, vad jag kan minnas. Inte på det här sättet i alla fall. Sen mår jag sämre psykiskt, men vet inte om det är pga medicinerna. Är allmänt irriterad av mig tror jag, och väldigt gråtmild. Sen har jag mer ångest än vanligt. Får ångest bara jag tänker på att sova, vilket är väldigt jobbigt när man är trött på kvällen! Jag vet inte hur jag ska göra med den saken faktiskt. Drömmer mardrömmar gör jag också - inatt drömde jag att Zombies var ute efter mig, och att en och en av mina vänner förvandlades till dem. När jag vaknade var jag väldigt paranoid och hörde ljud överallt i huset.

Apropå ljud i huset; det är en jävla mus som försöker gnaga sig in i mitt rum! Om jag väl lyckas somna på kvällen så vaknar jag av hur den gnager i mina väggar. Jag skojar inte, jag brukar inte vara lättväckt - det låter väldigt högt! Eller så har medicinerna kanske påverkat min sömn också. Vem vet?

På fredag ska jag höja dosen. Och nästa vecka måste jag nog gå på en rutinkoll och lämna blodprover för att kolla upp mina levervärden. Svininfluensavaccinets första spruta är tagen i alla fall. Jag visste faktiskt inte att man ska ta två stycken... Eller, jag vet inte om jag ska göra det heller - pga min sjukdom/behandling så skulle jag fråga min läkare innan jag tar den andra sprutan. Så måste försöka få tag i honom.

Imorgon ska jag jobba! Haha. Jag ska sälja julgranar på Eurostop, så vill ni träffa mig eller få er ett gott skratt så kan ni ju alltid komma och hälsa på. Så klumpig som jag är så kan jag nästan garantera att ni får se mig snubbla/halka eller liknande. Om ni vill vara snälla kan ni få komma med varm choklad till mig, för det lär ju bli rätt kallt att stå där ute hela dagen! Flera dagar i streck dessutom. Kommer att stå där minst till på söndag, och kanske till och med till på onsdag. Så ni har många chanser! ;) OCH! Ska ni köpa en julgran så får ni gärna göra det av mig så klart! Gör gärna reklam till era nära och kära, för även om jag råkar vara klumpig så är jag i alla fall trevlig och hjälpsam! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback