Min vecka i snabba drag.

Den sista veckan som gått har varit både stressig och tom på händelser.
.
Förra helgen for jag hit och dit och visste till slut varken ut eller in. På fredagen hade jag en massa småsaker att fixa innan jag åkte från Norsborg mot Märsta för att gratta Linnea som fyllde 18. Det var tjejkväll med tacos och dricka, och sen bar det av in mot stan - till Chaplins. Jag och Elyn hann däremot bara betala garderoben och gå på toaletten innan vi var tvungna att lämna stället igen. Haha, det var tur att vi slapp betala inträde i alla fall.
.
Jag åkte vidare mot Älta för att gratta Carro på hennes födelsedag. Där fanns även Madde, Malin, Pajen och Niclas - så det var trevligt! Den lilla stunden jag var där i alla fall... Pajen var fyllechaffis, så när han var tvungen att åka - var även vi tvungna att åka.
.
Men kvällen slutade inte där. Nejnejnej. Jag, Niclas och Pajen gick ner till Annika och Malin för att sjunga singstar osv - och det tog inte lång tid innan både jag och Niclas höll på att somna i soffan. Klockan var nog närmare 5 när vi kröp ner i hans säng...
.
Och så skulle vi egentligen ha gått upp och städat där på lördagsmorgonen. Men i stort sätt alla försov sig. Så när jag vaknade fick jag skynda mig för att åka mot Märsta igen, där mamma hämtade upp mig för att skjutsa mig till Rimbo. Tjejkväll med Tessan och resten av tjejerna där borta. Hade en riktigt underbar kväll med god mat, vin, sällskapsspel, och en massa annat!
.
På söndagsmorgonen kom mamma och hämtade mig för att äta en tidig middag hos oss med mormor och morfar. Det var riktigt gott och en riktig mysdag. På kvällen bar det av mot Norsborg igen. Då kan man ju snacka om att jag var helt slut. De hade i alla fall lyckats få det jäkligt mysigt där med bland annat en massa julpynt.
.
Jag sov i Norsborg till tisdagen, och skulle egentligen ha gått på vattengympa där på kvällen med Johanna - men jag var riktigt krasslig så jag åkte hem i stället. Sedan har jag varit hemma UTAN INTERNET tills jag åkte till Niclas nu på torsdagskvällen. Vårt modem hade tydligen gått sönder, och pappa köpte ett nytt som han kopplade in precis minutrarna innan jag skulle åka. Därför har jag inte kunnat skriva här i min kära blogg... Först var det för stressigt, och sedan kunde jag inte ens komma ut på Internet.
.
Yes, det här var väl mer eller mindre allt tror jag. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback