Changes are good sometimes!

Har haft en underbar konversation med Ingrid inatt. Och på söndag ska vi leka! Haha, avslöjar inget än, men det kommer bli en liten förändring med mig. ;)

Jag är hypad! Det ska bli så otroligt kul!

Men jäklar. Klockan är mer än den borde vara, och jag är lite sur på den. Imorgon, eller om några timmar, måste jag gå upp och åka in till stan. Ska träffa Tessan och snacka en massa skit, och titta runt lite. Kommer nog bli mys! Henne träffar man ju inte alltför ofta.

Yes yes, vad finns mer som är nämnvärt... Hm, jag nyser hela tiden, och jag tror att min hjärna har blivit lite mindre. :) Haha, nejdå, men den känns lite ihoptryckt just nu ;o

Har också kommit fram till, med hjälp av Ingrids och Niclas åsikter, att jag måste sluta tänka! Haha, hör på den va?! Men det är allt för sant, jag tänker alldeles för mycket för mitt eget bästa. Jag måste bli mer spontan och impulsiv, och göra saker jag själv vill utan att bry mig om vad andra tycker om mig. Mitt nya mål är alltså att bli rebell. I alla fall mot mina hjärnspöken.

Nya liv - here I come!

Okej, jag är kanke lite väl uppspelt, men vafan!

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback