FAIL!

Innan jul någongång;
Jag var hos Jessica och sov där. Vi skulle upp och handla julklappar dagen efter. På något sätt lyckades jag ha av ena vaddennuheter-pinnen! Alltså, skruven åkte ur. Bara sådär, helt plötsligt utan förvarning. Så jag och Jessica försökte skruva tillbaka den, och efter ca en halvtimmes försök så lyckades vi. Men skruven sitter snett, och det är nog inte så bra egentligen.

Visst var detta viktigt info?
Nja, men jag tänkte dra upp det i samband med att jag måste påminna mig själv om att boka en tid hos min optiker. Jag MÅSTE kolla lite på ögat, om allt är som det ska (har en liten "prick" i ögat sen jag hade såret), och så måste jag beställa nya linser! Plus att jag måste skaffa nya glasögon. Styrkan är för svag på mina, och det börjar bli jävligt jobbigt. Jag har ju tvingats använda glasögonen nästan hela tiden i någon vecka nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback