G'day!

Hallo hallo. Sitter här och gör i stort sätt ingenting. Jag borde plugga lite mer snart. Men jag vill göra något annat. Jag känner för att göra något kreativt. Fast å andra sidan så skulle det inte bli så bra, för jag är inte tillräckligt lugn för att klara det.

Börjar känna mig lite sjuk också. Vill inte!

Nu ska jag i alla fall ta något att äta, till att börja med! :) Sen får vi se. Får skriva lite på uppsatsen om droger, och sen kanske jag kan slappna av tilräckligt för att ta fram min kära Bamboo och rita lite! :D

Btw, me like my hair <3


Kommentarer
Postat av: Toby Hagberg - ♥ Boys style in a gay's life ♥

Skitfint hår!:D



Åhh va kul, då kan ni sjunga typ varje helg! :P



Jaa de är våra hundar, vi har 5 stycken för tillfället :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback