God jul och gott nytt år... i efterskott!

Det har varit mysigt och rätt roligt. Över julen var Niclas och jag hemma hos mig och firade. Riiiktigt mysigt! Och jag fick bland annat en massa pengar och presentkort så nu ska jag försöka spara lite. Men självklart ska jag shoppa nya kläder!

Fick en extern hårddisk också, vilket är guld värt. Min gamla laptop är ju helt full med bilder och musik som jag inte vill ta bort. Och det kommer ju hela tiden nya bilder... Nu får jag plats med allt! Wohoo xD Jag har suttit och laddat ner ca 100 GB anime, och några filmer. Så nu har jag att göra! ;)

Jennifer och jag fick även Nintendo Wii. Haha, pappa fattade väl intresse för den och köpte den "till oss" för att han själv ska få spela. Herregud vad roligt de vuxna hade på julafton med det där jäkla spelet! Morfar och pappa var värst xD de stod där och boxades osv. Morgonen efter när jag vaknade så stod morfar och spelade igen. Så hörde jag mormor ropa från köket; "Hasse, kom nu! Du har spelat i över en timme! Kom och drick kaffe nu!" xD Lilla morfar xD

Jaa... Vad har hänt mer... Lite allt möjligt men jag orkar inte skriva allt, då blir det ju världens längsta inlägg. På nyår lånade vi Daniels lägenhet och var där några stycken. Jäklar i min lilla låda vad kul vi hade! Sen efter tolvslaget så kom min älskade Elin också! <3 Och fler sköna människor. Tack för den natten!

Ikväll ska Ramona ha någon form av avskedsmiddag/fest på bocken... Hon ska åka till Irland och vara barnskötare! Fan vad kul, jag är faktiskt lite avis! Men jag vette tusan om man orkar festa något. Man har ju precis blivit nykter sen nyårsafton! xD

Aja, nu är jag hungrig och ska äta något. Sen ska jag försöka bli mer aktiv här med skrivandet igen.

Tjingeling så länge!

Kommentarer
Postat av: Toby Hagberg

Om jag inte har helt fel så vann hon!=)

Postat av: Toby Hagberg

Haha ja ibland kan man ju missa:D Men det är inte hela världen, eller hur?:)

2009-01-02 @ 16:44:38
URL: http://tobieee.blogg.se/
Postat av: fia

aww.. lite avundsjuk :P vill också fira jul med mormor och hasse! :( man kanske får tjata ihop en gemensam julafton eller så om ni har lust :) vill ju träffa mina kusiner nån gång med.. vore ju på tiden tycker jag :P

2009-01-03 @ 23:58:03
Postat av: Nat.

Är det Fia min kusin, eller Fia från Östhammar? :P

Om jag tänker logiskt så måste det vara min kusin? :D Det skulle vara riktigt kul med en gemensam jul! Jag har alltid velat ha någon form av större firande med flera ifrån släkten!

2009-01-04 @ 06:19:21
URL: http://naathaliie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback