Halloween-bilderna.

Jag tömde min systemkamera igår, så äntligen har jag bilderna från Halloween också! Även om det inte var så många bilder... Och inte så jättesnygga heller kanske.. xD Men i alla fall!

 
Jag var skogsfe eller något liknande. Bilden är riktigt kass, men jag bjuder på den.



 
Niclas var gorilla, och en riktigt het sådan, visst? Så söööt! xD





Malin var en sexy señorita, eller vafan man ska kalla det. :D




 
Pajen var tiger, och det var jag som målade honom! ;) Han vann tävlingen!



Kommentarer
Postat av: Toby Hagberg

Precis!:D



Haha fyfan vilka grymma halloween kostymer!^¨

Postat av: Toby Hagberg

Jo dom är skitgoda!:) Du får testa ^

2009-01-04 @ 11:37:10
URL: http://tobieee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback