Hur kan man gråta så otroligt?

Jahaja, så var boken slut då. :'(

Har läst 157 sidor ikväll... Snacka om att jag grät floder. Haha, vet inte om jag är extra känslig eller om det verkligen var så sorgligt. Eller bra, jag grät när det var riktigt bra också. Jag kanske är konstig. Känner igen mig förjävla mycket i smärtan i alla fall, så det kan ju vara en anledning.

Skulle så gärna vilja ta upp den tredje boken och läsa ut den med. Men nej, inte ikväll. Och jag skulle dessutom må dåligt när jag läst ut den, för då har jag inga fler av dessa att läsa! Jag hatar när böcker tar slut. När man har läst allt som finns. Skulle helst vilja att det aldrig tog slut.

Aja, nu blir det sovdags på en gång! Jag tror dessutom att jag har feber...

Kommentarer
Postat av: Shadousendo

Du är helt tokig xD... du läser fort som fan, han knappt göra något annat efter att jag frågt hur många sidor du har kvar (villket var 25) innan du var färdig :O

Postat av: Nat.

Haha, jaa.. Jag läste inte ens hela tiden -.^ var ju tvungen att snyta mig ;) och hålla koll på msn och lite annat. (a)

2009-01-13 @ 23:56:43
URL: http://naathaliie.blogg.se/
Postat av: Badobidamdam

Sista boken finns som e-bok på denna länk : _NewMoon_EclipseBreakingDawnE-books" rel="nofollow">http://thepiratebay.org/torrent/4588800/TwilightNewMoon_EclipseBreakingDawn_E-books allt du behöver göra är att ladda ner detta program sedan för att kunna läsa : http://www.microsoft.com/reader/ jag läste ut alla fyra böckerna på ett par dagar, skulle ALDRIG klarat att vänta till mars med att läsa sista boken, den är helt klart bäst enligt mig. :P Have fun, och se till att inte ha något annat att göra förrän du läst ut, du kommer inte kunna sluta. (;

2009-01-20 @ 00:47:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback