IFK Göteborg!



Niclas och jag var på väg till Norsborg dagen efter julafton, och så helt plötsligt dök den här låten upp på hans mp3! Han hade nämligen lagt in en massa random låtar från min dator. Tydligen så har jag den låten någonstans, hahaha!

Det roligaste var, att han satt och lyssnade ett tag. Och verkade gilla låten liksom, och sen kollade han ner, och hans blick då! HAHAHA! Sen ville jag ta kort på händelsen, så han tvingades lyssna vidare tills jag fick en relativt skarp bild. *skadeglädje* Jag vet inte hur många ggr han upprepade ord som "fyfan", "usch", och främst "SKYNDA DIG".

AHAHAHAHHAHAHA! Jäkla AIK-nörd <3


Kommentarer
Postat av: Shadousendo

hata hata hata hata >.<...



Men dig älskar jag nathalie :D

Postat av: Nat.

Hahaha, amen vad snällt av dig niclas! :'D

2009-01-12 @ 02:52:33
URL: http://naathaliie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback