Im not a girl, not yet a woman.

Ikväll blir det karaoke. Det är ny anläggning så det kan nog bli jäävligt skoj att sjunga! :D Förhoppningsvis kommer det lite roligt folk också. ^^

I fredags hade jag möte med Patrik och den nya syon om mina kurser och upplägget. Så nu har jag lite mer koll på läget den här terminen.

· v.8 - Idrottsuppsatsen inlämnad
· v.15 - Svenskakursen klar (Filmanalys, Jämförande bokanalys, ev. något mer)
· v.15 - Historiekursen klar (en uppsats eller liknande)
· v.15 - Fysikkursen klar (Ett par prov + labbrapporter)
· sommarlovet - Kemi B och Fysik B klart

Snacka om att jag blev lite smått sur. När jag i höstas var och pratade med dåvarande syon så ändrade vi ju så att jag skulle gå ett helt år istället för bara höstterminen. Det blev beslutat, papper skrevs på och jag fick en kopia. Men nu hittades inte ens de lapparna, så det stod ingenstans att jag skulle gå den här terminen! Jag blev jättenervös för jag har ju en massa kvar att fixa! När jag träffade min svenska lärare sa hon att hon hade varit och frågat om mig, men då hade de svarat att jag inte gick kvar längre typ. Jag var inte registrerad! :S Men det verkade inte som att det skulle bli några problem, för Patrik och syon skulle fixa det. Som tur är. Annars skulle jag vara körd.


Kommentarer
Postat av: Kattfan

Jag är rätt så jävla sjuk. egentligen inte mer än en kraftig förkylning, men problemet är att jag är sjuk hela tiden, jag blir liksom aldrig frisk! JAg är sjuk i veckor, sen blir jag bra i några dagar, sen blir jag sjuk som ett as igen.

Vädret i Norge suger. :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback