JAG ÄR KLAR MED SAM!

ÄNTLIGEN!

Jag känner för att skrika! Nu har jag äntligen skickat iväg båda uppsatserna i samhällskunskap. Men det finns fortfarande vissa skuggor kvar inuti mig. Jag är ett pucko. Och jag kanske får IG pga det på båda arbetena.

Folkmordsuppsatsen skulle vara "minst 4 sidor" och jag skrev 16.
Droguppsatsen skulle vara "ca 4 sidor" och jag skrev 21...

Jaa... vad ska jag säga? Jag skulle gärna göra ett kort arbete om jag kunde. Men jag vet inte hur jag ska göra, och jag börjar nästan gråta av att tänka på det. Jag klarar inte av att skriva uppsatser längre. Det är mycket mer än så som jag inte klarar av. Jag får en sån hemsk ångest, och den kontrollerar mig, driver mig. Det kanske låter konstigt och inte går att förstå, men jag vet inte hur jag ska förklara. Jag är så otroligt rädd att jag ska missa något viktigt, så jag får ångest över det. Då slutar det med att jag skriver arbetet och har med det som jag tycker är viktigt, och klarar inte av att tänka på något annat. Jag är störd. Och ändå så räcker det mer än väl med ett G i den här kursen för mig.

Jag är störd. Men jag är i alla fall äntligen klar. Nu har jag en massa annat att ta tag i. Usch. Fyfan. Jag har inte ens tid att fira.

Kommentarer
Postat av: Kattfan

Andas och slappna av i några minuter i alla fall. köp en kaka :D SÅna är alltid bra och upp-piggande, minsann. Själv får jag nöja mig med hostmedicin -.-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback