Nat goes Purple!

Ja, lite i alla fall! ^^


Några av mina inköp i lördags. =)




Hårförändringen har jag inte lyckats få någon vidare bra bild på, men jag ska försöka imorgon i dagsljus! Eventuellt kanske jag uppgraderar frisyren med mer färg. Men ska kolla imorgon först. Annars har jag så här ett tag och så blir det någonting mer "extremt" nästa gång jag ska fixa frillan! Woho!


Som sagt, färgen är svår att se. Vet faktiskt inte riktigt vilken bild som beskriver bäst, men. Ja, ni som vill se får antingen vänta på bättre bild, eller komma hit! ;D

   
 
Tack för hjälpen Ingrid!

Kommentarer
Postat av: ingrid

No problem cutie. jag hjälper mer än gärna till när du ska göra något igen. och då blire mera extremt ;) hehehehehe. om jag får dvs :'>

2009-01-12 @ 04:01:31
Postat av: Nat.

^^ ofc får du! :* man får ju ha roligt på köpet! ^^

Postat av: Shadousendo

jag tyckte om det iaf :)

Klart du ska testa något jätte extremt nångång! :)

och om du trivs i det så ;)



Dags att färga mitt hår^^

2009-01-12 @ 12:04:06
URL: http://shadousendo.webblogg.se/
Postat av: Nat.

Tack :D

Yeees, visst ska jag! ^^



Wohoo!

2009-01-12 @ 16:36:48
URL: http://naathaliie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback