Roande konversation mellan mig och Niclas.

Jag stoppar in min ring i hans öra.
Han; Vad var det? *ser förvirrad ut*
Jag; En bajs. *ler barnsligt*
Han skrattar och säger; Nu har Nathalie plockat fram ett konkelberg.
Jag; AHAHA, KONKELBERG! *asgarvar*
Han; okejdå... KonkelBÄR då!



Senare;
Jag sitter och pluggar och Niclas läser Illustrerad Vetenskap bredvid mig.
Han; URSÄKTA?!
Jag skiter på mig.
Han; Vad ser det här ut som? *pekar på en bild*
Jag; Uhm.... en fisk?.. eller... en ödla?... kanske?
Han; Jaa, eller hur!
Jag fattar ingenting.
Han börjar läsa artikeln; Fisk ser ut som människa...
Jag lyssnar på artikeln.
Han; SER DET HÄR UT SOM EN MÄNNISKA ELLER?! *pekar desperat på bilden*
Jag; Fisk ser som människa, inte ser ut som.... *skrattar*
Han; Jaha... *ser förvirrad ut, och sitter stilla en stund och studerar tidningen*
Han; För det DÄR ser i alla fall inte ut som en människa!
Jag; AHAHAHAHAAA


Kommentarer
Postat av: Mathias

Hahahaha!

- det där va det bästa jag har läst på länge! xD


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback