Skrivandet går framåt!

Såg nyss vad klockan är och fick en chock. Jag har suttit och pluggat i flera timmar här i nya vardagsrummet. Niclas sitter här bredvid och spelar xBox 360. Det är extremt mysigt här inne! Men lite litet också. Jag ska ta någon bild och visa. Fast bästa sättet att förstå hur mysigt det är, är genom att komma hit! ;)

Aja, jag försöker komma framåt med pluggandet. Och den största kniven i min mage är snart borta. Det ska bli såå skönt! När jag har lämnat in den här uppsatsen så kommer resten att rinna på. Jag har bara diskussionen kvar, så all jobbig fakta är fixad! Än så länge är den 16 sidor lång, och den skulle minst vara 4... Kan ju bara hoppas på det bästa. Men jag nöjer mig med ett G i Samhällskunskap kan jag erkänna. Jag orkar inte med just nu. Så är det bara.

När denna är inskickad, vilket sker imorgon/idag, så ska jag skriva klart uppsatsen om droger. Det kommer vara en barnlek jämfört med den jag kämpat med nu. Jävla folkmord alltså. Fyfan säger jag bara!

Efter dem blir det att skriva klart min jämförande bokanalys, och så ska jag göra en filmanalys. Det är inte heller lika jobbigt. Sedan måste jag skriva en idrottsuppsats, och den kan kanske vara lite jobbig.. Men jag tror inte det. Och på måndag börjar skolan igen. Är lite nervös faktiskt. Ligger efter med pluggandet i Biologin... Vi ska göra ett prov om 2 veckor tror jag, och jag vill verkligen skriva bra på det!

Sen är det såklart Fysiken.. och labbrapporter som jag inte har skrivit än, kom jag på nu.. Ajdå.. Dumma mig..

Men en sak i taget.. Annars kommer jag gå in i väggen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback