Tidsfördriv.

Jag är rejält uttråkad, okey?

Pratade med Ingrid lite, och om hennes make up osv. Det gav mig lite idéer, och sen när hon sa att jag själv skulle prova lite så.. ja, resultatet;



Jag får öva mer tror jag.. och skaffa mer smink också för den delen, om det ska bli någe bra. ^^




Nåja, nu slipper jag i alla fall mina glasögon ett tag. YES! Var hos optikern i fredags. Det var på tiden. De ska uppdatera mina glasögon till nästa vecka. Och så fick jag nya linser. Jag älskar dem! De är mycket bättre än de jag hade förut. Så nu mår mina ögon bättre i alla fall.

Hm, helgen har varit lugn, förutom några händelser då. I fredags var vi hos Niclas bror Danne på inflyttningsfest. Det var trevligt och vi kom hem rätt sent. Eller tidigt kanske man ska säga, haha. Sen i lördags tittade vi in en liten snabbis på Bocken, efter att ha blivit sms-terroriserade om att vi skulle komma dit. Haha. Vi har varit så jävla trötta den här helgen, så all övrig tid har vi bara tagit det lugnt.

Ajuste, i fredags var jag med på Muay Thai-träningen igen också! Det var skoj, även om jag själv inte var med på "huvudträningen". Jag satt och cyklade 40 minuter i sträck i stället. Och det är jag stolt över! Haha, det roliga är att jag aldrig skulle orkat det i vanliga fall. Jag satt nämligen och läste under tiden!  Det var en väldigt effektiv metod måste jag säga, speciellt eftersom boken verkligen fångade mitt intresse. Så nu är även den tredje boken i Twilight-serien; Ljudet av ditt hjärta utläst. Och jag är ledsen för det. Vem vet när den fjärde boken kommer?


Kommentarer
Postat av: fia (kusinen)

du kan alltid läsa 4:e på engelska :D det gjorde jag ^^

2009-01-22 @ 14:45:10
Postat av: Nat.

Jo, jag började lite på den engelska här om dagen ^^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback