Två kassar med dvd-filmer.

Ja, nu har jag uppdaterat lite onödig fakta. ;-)

Nu är jag övertrött och typ... chokladsugen!

Tydligen har vi fått två papperskassar fulla med dvd-filmer också, fick jag veta idag. Jag måste bara kolla igenom den, om jag kan hitta något intressant däri! Men det får bli imorgon, för det prasslar ju så jäkla mycket. Annars så hade det varit jäkligt nice att ligga och titta på en mysig film nu och sen sova.

Vi får se, men nu kom jag på en till sak som jag måste dela med mig av!


Kommentarer
Postat av: Shadousendo

Woho! ^^

ser att vi 2 har nått att göra iaf ;)

Postat av: Nat.

Jajjemen ;)

och jag kanske tar med mig några hem till dig, för vissa av filmerna har vi redan! ;D

2009-01-12 @ 16:38:02
URL: http://naathaliie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback