Twilight-böckerna.

Herregud vad trött man är idag då! Och huvudvärk på köpet också... Uscha!

Idag vet jag inte vad som händer. Vet inte ens om jag ska åka hem ikväll eller inte. Men det känns inte som det med tanke på klockan redan nu. Jag har ju faktiskt inte hört något från någon om att jag ska åka hem. Inte än.

Jaja, så, vad ska man hitta på då?


Kanske ska man ta och läsa lite i Twilight-böckerna...? Jag har redan läst ut den första delen, det gjorde jag på bara några dagar. Den andra delen köpte jag förra veckan, men har inte hunnit läsa i den så mycket som jag velat...



Jag älskar dem! De är bättre än filmen, så jag rekommenderar ALLA att läsa dem!


Kommentarer
Postat av: Toby Hagberg

Twilight böckerna låter intressant. :)



Jo ibland är det lite jobbigt, men jag tycker samtidigt det är jättekul!:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback