Världen är liten.

Godmorgon, eller god dag kanske man snarare ska säga! :P

Sitter och skriver om droger igen.. Det är verkligen inte speciellt roligt. Men jag får väl erkänna att man lär sig lite i alla fall. Nu vet jag vad jag ska göra om någon som tagit e får värmeslag respektive epileptiska anfall. Haha alltid bra att veta? Mja, man vet ju aldrig vad som händer. :P

I förrigår letade jag efter mina gamla klistermärken (det var vääldigt många), för mamma skulle ta några. Jag hittade dem inte, men jag hittade en massa gamla foton. Så jag började sortera och kolla igenom dem, och så dök det upp några bilder på Mattias, mitt ex sen 3 år sen ungefär. Haha, jag blev nyfiken på hur han har det idag, så jag kollade på bdb om jag kunde hitta honom. Men det slutade med att jag hittade hans flickvän istället, Nadja. Så jag kollade in där med lite jämna mellanrum, men jag tänkte att jag inte skulle skriva något. Man vet ju inte hur de skulle reagera. Men sen igårkväll så skrev hon till mig att hon visste vem jag var, och det slutade med att vi började prata på som bara den! Hon är riktigt trevlig och det var faktiskt skitkul att snacka med henne. Haha, även om det kanske känns lite mysko. Eller, jag är mest... förvånad, kanske man kan kalla det. Haha :P

Världen är så underligt liten ibland så det finns inte. Det har vi upplevt!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Världen är sjukt liten :p

Postat av: Nadja

Haha, ja - den är grymt liten! Men det var trevligt att snacka med dig med!

2009-01-16 @ 20:33:02
URL: http://nogg.se/demisemiquaver

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback