Twilight-abstinens.

I have it.

Idag kollade jag på filmen en gång, på dvd-kvalité!!! Fick den av Ante, men nu av någon anledning har den bara -poff- försvunnit från min hårddisk! Så jag är sad sad sad. Men den är påväg in i min film-mapp igen just nu kan jag lova!

Jag vill se nästa film nuuuu. Men efter vad jag förstått så kommer den inte på bio förrän i november. Och så kommer de säkert skjuta upp datumet ännu längre, som de brukar göra med efterlängtade filmer. -.-

Sista boken beställde jag idag. Snacka om att jag har längtat sönder efter den! Och jag kommer gråta floder och bli depp när jag har läst ut den och det inte finns fler att läsa... As usual.

Jag vill nästan se filmen en gång till. Nu! Haha, lite nördig är jag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback