Jag har fått jobb!

Ja, det kan hända mycket på ingen tid alls! ;) I onsdags kväll efter att jag hjälpt Jennifer med lite pluggande, åkte jag förbi Jessica en sväng. Där fick jag veta att jag fick hoppa in och hjälpa till på hennes arbetsplats på Arlanda om jag ville. Haha, snabba ryck blev det - jag började redan igår, och ska i alla fall jobba nästa vecka också. Sen får vi se om jag behövs ännu mer, och får vara kvar. I hope so :) Det är i alla fall otroligt skönt att ha något att göra och att tjäna lite pengar. Awesome. Jessicas förtjänst, och jag är jättetacksam! <3

Nu är jag precis klar med mitt arbete, och ska snart åka till älskade Elin i Märsta. Det blir att sova kvar, och då vet man ju aldrig vad som kan hända ikväll ;) Jag och Elin kan ju båda vara rätt impulsiva, menar jag. Det blir nog supermys. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback