PISSED OFF!

JAG ÄR SÅ JÄVLA ARG NU!

Hatar min dator. Jaa, det gör jag. Som fan. Den är döende, och jag behöver en ny. Nu.

Den är seg. Den krånglar varje gång man startar den; får bluescreen ibland, och den scannar igenom hårddiskarna varje gång. Program fungerar inte som de ska, och datorn lever allmänt sitt eget liv. Vissa filer och mappar går inte att öppna ibland pga att de "är skadade" eller bara försvinner, men sen kommer de tillbaka igen efter ett tag - det är lite hur som helst med det där och datorn gör som den vill.

Har suttit nu i flera timmar och installerat och fnulat med ett program. När jag äntligen var klar, kunde jag helt plötsligt inte gå in i mappen innehållandes det jag skulle använda i programmet. Så jag startade om datorn. Mycket riktigt, då kunde jag öppna mappen med mina saker. Men när jag då ska starta programmet som har varit så krångligt att installera så hittar datorn inte det! Jag öppnar mappen till programmet, och den är i stort sätt tom?!

Yey, all tid jag lagt ner var helt åt skogen. Nu ger jag upp min idé. Har ingen aaaning om vad jag ska göra heller.

Pissed off och uttråkad, bra kombo?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback