Satans kvitton!

Detta är en riktig tråkdag. Jag är trött som satan och dessutom uttråkad.Natten som var, var riktigt hemsk... Jag fick panikångest. Rejält. Värsta på 2 år. Känns som att man ska dö. Kvävas. Som att någon håller i ens hjärta och kramar åt. Det går inte att beskriva. Jag hoppas att jag klarar mig utan några fler... 

Hm. Skulle vilja spela lite gitarr tror jag, eller möjligtvis rita lite. Skulle vilja använda min kreativitet lite i alla fall. Kanske gör det lite senare, först måste jag fixa klart alla måsten.


Trafikskolan hade lämnat ett röstmeddelande på min telefon, som jag hörde nyss. De påstår att jag inte har betalat för en av mina dubbellektioner som jag hade i somras!? What the hell? De sa att om jag har kvitto som jag kan visa så är det inga problem, men annars måste jag betala... Jag har förfan inte kvar några kvitton längre?! Det var ju månader sen! Jävla fan. 1060 spänn. Det är inte pengar man bara slänger iväg utan problem. Jag vet att jag har betalat det, jag har betalat för alla lektioner jag haft. Förstår inte vad det är de inte fattar? I somras när jag fortfarande körde intensivt påpekade de flera gånger att jag låg efter med en betalning, och jag upprepade varje gång att det gjorde jag inte alls. Det där felet uppstod när min körlärare var sjuk, och lektionen blev inställd precis innan. De har ju en sån policy att om man inte avbokar lektionen innan kl.13.00 dagen innan så måste man betala ändå. Men man ska väl ändå inte behöva betala när ens lärare blivit sjuk? THIS SUCKS! Jag kan ju inte bevisa det på något sätt! >.<


 Dagens:
[x] slänga sopor
[x] hämta posten
[x] hämta ved
[x] göra eld
[x] fixa disken
[x] uppdatera cv
[ ] söka jobb
[/] städa klart rummet
[ ] plugga teori 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback