Shoot me, why don't ya?

Vaknade, kände mig nedstämd. Kollade lite jobb, men hittade inget intressant. Spelade lite gitarr för första gången på månader, och det var kul men svårt. Fick dessutom ont i fingrarna! >.< Jag önskar att jag kunde spela. Spela och skriva egna låtar. Men så är det inte. I lack the skill of playing guitar. For now, anyways.

Fotade även några av mina klänningar, som Sandra kanske vill låna en av. :) Hon tror på den blåa med blommor, och den tror jag faktiskt också mest på. Eller min svarta som jag köpte för någon vecka sen.

 

Sen har jag sjungit en massa, som vanligt. Annars är det bara alla vanliga saker som jag varit tvungen att göra, som att hämta ved och göra eld. Jag hatar det, men har inget val.

Har inte mått så bra idag, och det blev inte bättre av att få höra en massa onödigt pladder nu på kvällen. Jag känner att allting kommer från alla olika håll, och jag vet inte hur jag ska klara av det. Jag vet inte vart jag ska ta vägen över huvud taget. Skulle bara vilja dra. Dra till någonting nytt, och slippa alla för evigt upprepande problem som trycker ner mig så förjävligt.


I miss this feeling.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback