Ödet får bestämma vad som är bäst.

Haha, tro't eller ej, men nu ska jag gå och lägga mig! Det tidigaste på väldigt länge. Men jag är så jäklarns trött och har varit det i flera dagar nu. Tror att det kan ha med att göra att jag håller på att bli sjuk eller något sådant. Jag har ont i halsen/näsan/gommen, och jag har nyst hela dagen... känns som att min hjärna snart kommer att ploppa ut genom ögonen och öronen ;) haha mums. Men det är väl bra att vända tillbaka dygnet lite? :)

Ikväll har jag bokat uppkörning och teori! :D Så nu är jag väldigt sjukt mycket nervös, hihi. Fast datumen är lite hemliga. ;)

Imorgon ska jag till reumatologen, och jag tror att jag ska få reda på om behandligen ska fortsättas eller avslutas. Det är lite spännande och nervöst det med. Jag vet inte vad jag ska hoppas på riktigt, för båda alternativen har sina för- och nackdelar. Vi får se helt enkelt what's meant to be? :)

Godnatt gott folk! <3

Kommentarer
Postat av: Shadou

Hoppas det går bra på både reumatologen och teo/uppkörning! :D



Call me when u know :D Luff ya!

2010-03-15 @ 23:46:29
Postat av: Elin

Det ooordnar siig (skånska)



Jag tror att det kommer gå asbra. Jävlarrr vad jag ser fram emot sommaren dock :D

JAG ÄLSKAR DIG!!

Hoppas att du inte mår allt för dåligt idag, så att vi kan umgås lite!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback